Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Zemnieku saimniecība UIN maksātāja Uz tēmu sarakstu
Zemnieku saimniecība UIN maksātāja
Zemnieku saimniecība kopš 2006.gadabūt par UIN maksātājs ar 2-kāršā ieraksta grāmatvedības uzskaiti. Vai es pareizi saprotu, ka Gada pārskata iesniegšanas termiņš ir 30.04.2009.? Kā es šādā gadījumā varu noteikt pareizi ZS īpašniekam sociālo iemaksu objektu, ja pašam īpašniekam ir pašnodarbinātā statuss, bet ZS nav IIN maksātāja? Vai īpašniekam ir jāturpina sniegta Pašnodarbinātā ziņojums? Diemžēl par 2008.gadusaniegti Pašnodarbināto ziņojumi ar mistisku ienākumu 150 Ls, attiecīgi aprēķinātas sociālās iemaksas, bet, manuprāt, tas nav pareizi. Paldies!
Atbildes (4)
Protams, ka neesmu visszinoša, bet varbūt, ka var īpašnieks iesniegt gada ienākumu deklarāciju bez D3 pielikuma.
Z/S savukārt, iesniedz UIN deklarāciju 30.04.2009
Vai īpašnieks Z/S saņem atalgojumu?
Piekrītu Aijai.
Un zs īpašnieks ja ir pašnodarbinātais tad sniedz paziņojumus par VSAOI kā pašn. persona un tas nav nekāds mistisks sakaitlis bet VSAOI objekts 2008.g. un labi, ka ir maksājis VSAOI no šiem 150 ls.
Atalgojumu īpašnieks nekādu nesaņem. Bet man tomēr nav skaidrs, kad IENĀKUMS ir jāņem par pamatu īpašnieka soc, iemaksu aprēķinam.
Ja nesniedz D3, kura tad es parādu samaksāto soc. īpašnieku?
ja IENĀKUMS ir 180 Ls (manuprāt, šogad) tad jāņem par pamatu īpašnieka soc, iemaksu aprēķinam.
samaksāto VSAOI par pašnodarbināto (īpašnieku) parāda deklarācijā D (aile 05, kur summējas visas VSAOI)
Nu nezinu, manuprāt, D3 nevajadzētu nodot, jo Z/S nodos UIN deklarāciju.
Bet varbūt, labāk pakonsultēties VID
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture