Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN taksacijas periods
Stroiteljnaja firma, akt o vipolnennih rabotah podpisan 30 janvarjom, schot vipisan 2 fevraljom, v PVN deklaracii aprēķinātais nodoklis pokazan v fevraljskoj deklaracii. Toljko-chto prihodila proverka iz VIDa, govorjat nado stavitj v janvarskuju deklaraciju (no oni ne uvereni, utochnjat). Ja bila uverena, chto eto ne tak, chto u menja jestj 15 dnej na vistavlenije schota. Ne podskazhite, gde konkretno napisano pro to, chto periodom taksacii (dlja PVN) javljajetsja data okazanija uslugi, a ne vipiski schota?
Atbildes (5)
Вот когда они уточнят, тогда и будете задавать вопросы. А сейчас-то чего волноваться. Мало ли кому что померещилось.
Ja ne volnujusj, ochenj prijatnije devochki iz VIDa, skazali objazateljno pozvonjat, kogda utochnjat. Prosto mozhet kto-to znajet, interesno:)
162. Likuma 8.pantaotrā daļa ir piemērojama celtniecības pakalpojumiem ar brīdi, kad tiek parakstīts nodošanas un pieņemšanas akts par būvdarbu izpildi vai saņemts avanss materiālu iegādei vai citām vajadzībām, kas saistītas ar celtniecības pakalpojumu sniegšanu.
Правила №933 эти девочки читать не пробовали?
(no oni ne uvereni, utochnjat).
------------------------------
Не, ну блин. Ну как жить? Придут, отнимут кучу времени на идиотские объяснения.
... kam sūdzēsies?! kas sapratīs?!

...
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture