Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
IIN atmaksa?
VID nodaļā reģistrējot apgādnieku, VID darbiniece man pateica, lai iesniedzu gada deklerāciju uz IIN atmaksu. Es 2007.gadaaprīlī aizgāju dekrētā un darbā atgriezos 2007.gadaseptembrī. Vai tiešām es varu saņem nodokļa atmaksu? (pēc kāda likuma panta?)Lūgums palīdzēt, jo ar gr-tību esu uz Jūs.
Atbildes (14)
Вы можете вернуть налог за апрель-август(5). В 2007 году минимум какой был?50? 50*5/4=62,50 лата можете вернуть, если хватит уплаченного за вас ПНН.
А до апреля у вас иждивенцы были? А новорожденного вы в налоговую записали?
Nodokļa atmaksu var saņemt par pēdējiem 3 gadiem, ja nav izmantots neapliekamais minimums sev vai par apgādājamiem, ja ir attaisnoti izdevumi par izglītību un ārstnieciskiem izdevumiem. Iesaku griezties VID nodaļā pēc deklarētās dzīves vietas pie konsultantiem. vajadzētu palīdzēt, bezmaksas .
Nodokļa atmaksu iespejams saņemt, ja nodoklis bija maksāts budžeta. Tas attiecas uz to periodu (gadu), kad Jūs kaut daļu no gada strādājāt un maksājat IIN.
Par to laiku, kad nestrādājāt, Jums ir tiesības būt ierakstītai vīra nodokla grāmatiņā kā apgādājamai personai. Tad tiks samazināts nodoklis, kuru viņš maksāja no saviem ienākumiem. To drīkst darīt par pēdējiem 3 gadiem.
Teciet uz savu VID ar dokumentiem un mēģiniet to panākt - tas nav sarežģīti
Liels PALDIES par atbildēm, rīt iegriezīšos VID - ceru ka palīdzēs.
Kādus dokumentus man jāņem līdzi?
А новорожденного вы в налоговую записали?
Нужен пазинеюмс с работы за 2007 год. Кстати, какая сумма ПНН там указана. У вас есть чеки за медицину(должны быть) - образование?
Apgādājamo uz sevi uzrakstīju pēc 2 nedēļām pēc piedzimšanas.
Значит вам и за ребенка вернуть могут 35*2/4=17,50
Это все приблизительный рассчет.
А до апреля у вас иждивенцы были?
1)Personu apliecinošu dokumentu (pasi) ,
2) ja ir darba vietas paziņojumu par algas nodokli, ja nav -VID datu bāzē informācija par jūsu ienākumiem iepriekšējos gados ir,
3) ja vīrs nav izmantojis atvieglojumu par bērnu, varbūt dzimšanas apliecības kopiju
Es atvainojos, bet nezinu tulkojumu šim vārdam "иждивенцы"?. Ja tas ir domāts ieturējumi no algas, tad no algas tika ieturēts soc. nod. un IIN. (līdz tam uz manis jau 1 bērns bija kā apgādnieks - vai tas kaut ko maina?).
tulkojums ir apgādājamie. Dodieties rīt uz VID , jums palīdzēs sastādīt ienākuma deklarāciju.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture