Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Valdes loceklis-опоздание с отчётом по коду "25" значит штраф ? Uz tēmu sarakstu
Valdes loceklis-опоздание с отчётом по коду "25" значит штраф ?
Labdien.А если предприятие (EDS нет!)с опозданием представит отчёт с кодом "25" по Valdes loceklisu,что сидит на Bezaltlīdzības Pilnvarojuma līgumse, т.е не до 05.07.09 (ну прошляпили изменения )как Вы думаете ШТРАФАНУТ ???
Atbildes (15)
Да вряд ли,если первый раз.:-)
Думается мне, что многие позже послали данное сообщение.....
EDS-ā var ziņot līdz 13.jūlijam, t.i.5 dienas pēc.
Вообще-то эНтот отчет, с 1.07.2009.,подается в течении 3-х дней с момента изменения статуса дарба немейса.
EDS-ā var ziņot līdz 13.jūlijam, t.i.5 dienas pēc.
Хм, может теперь в ЕДС другие правила арифметики, с 6-го +5 дней 13-е получается:-<
Tāpat nokavēts, gan viens, gan otrs datums.
Bet es gan sliecos domāt, ka atbrīvotajiem ar 30.06. vēl ir vecais datums - 5-tais.
Я тоже считала, считала... Не сошлось.
Vai tad Jūs iesniedzāt "Ziņas par darba ņēmējiem" arī par tiem valdes locekļiem, kuri jau no aizvēsturiskiem laikiem strādā uz Vadības līguma pamata bez atalgojuma?
Par visiem isniedzam.
Bet kazus tāds, ka VIDā nevarēja atbildēt, kā rīkoties tagad ar VSAOI atskaitēm, ja firmā vairāk neskaitas valdes loceklis. Sanāk tā, ka nevienu atskaiti VIDam nav jāsniedz. Bet VIDa darinieki nebija par to pārliecināti
А когда они были парлециенаты в чём-то? В своё время ввели дибилизм сдавать эти сообщения по лоцеклям, которые нифига не получают, но почему-то становятся апдрошинатами, теперь они в полной непарлиецибе принимать пустые бумажки или не принимать. Скорее всего, что всем сдавать, а им принимать, надо ж показать, что работы много.
Ja valdes loceklis atbrīvots un neviena cita darbinieka uzņēmumā nav VSAOI atskaite jānodod, tikai tukša bez neviena ieraksta, jo uzņēmums tik un tā skaitās darba devējs un patreiz nav likumdošanā norādījumu ka šī atskaite nav jānodod, tas ir tāpat kā jūs nododat tukšu PVN atskaiti, ja esat PVN maksātājs un taksācijas periodā nav nekādu darījumu vai priekšnodokļa. Pieņemu, ka ar laiku būs izmaiņas.
Man VIDā tajā pat dienā, kad paši uzzināja, pateica, ka, ja valdes loceklis atbrīvots un neviena cita darbinieka uzņēmumā nav -VSAOI atskaite no NAV jānodod t.i. no 1. jūlija, bet, kamēr tas nav uzlikts melns uz balta, tikmēr es nodošu, bet ar nullītēm..;-)
Man VID paskaidroja, ka tādus valdes locekļu ar 30.06.09. varam iesniegt ar 25.kodu bet tas nav obligāti, varam atstāt un sniegt arī ar nullēm.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture