Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Pamats PVN aprēķinam
Mūsu uzņēmums noslēdz līgumu par apmācību pakalpojumu sniegšanu 5.posmosvesela gada garumā, darījuma apmaksa notiek 3 daļās - sākumā, vidū un beigās. Par katru sniegto pakalpojuma posmu tiek parakstīts pieņemšanas-nodošanas akts ar nodokļu rēķina rekvizītiem. Vai tas ir pareizi, ka priekš PVN deklarācijas ņemu aprēķināto PVN no aktiem nevis no apmaksas rēķiniem? Paldies!
Atbildes (6)
PVN aktos jāsakrīt ar izrakstīto rēķinu PVn.
jā, tas sakrīt kopumā, bet nesakrīt, ja skatās mēnešu griezumā.
Ja nav akta , tad nevariet izrakstīt arī rēķinu.Kut kā nesaprotu. Vai tad rēķinu neizrakstiet vienlaicīgi ar darbu pieņemšanas aktu?
Tur jau tā nelaime, ka vadītājs ir izrakstījis rēķinu saskaņā ar līguma vienošanos,tādus kā maksājuma rēķinus nevis pēc sniegtā pakalpojuma fakta, tādēļ es iedomājos, ka izeja no situācijas būtu, ja pieņemšanas-nodošanas aktus noformētu atbilstoši PVN likuma 8.pantamun vienlaicīgi uzskatītu par nodokļa rēķinu un pakalpojuma sniegšanas apliecinājuma dokumentu....vai tas ir pretlikumīgi, ja vadītāji tā vienojas?
Tad tas būs avansa rēķins par vēl neizpildītu darbu, kur iegrāmato tikai pēc samaksas.Aktukaut kā neesmu dzirdējusi, ka uzsaktītu par nodokļu rēķinu. Domāju, ka pēc akta jāizraksta nodokļu rēķins un avansa rēķinu apmaksa jāmīnuso no nodokļu rēķina pēc akta apmaksas.
Ok, paldies!
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture