Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN deklarācijas aizpildīšana
Labdien, Uzņēmums saņēmis atļauju īpašā PVN režīma piemērošanai importa darījumos, t.i., PVN uz muitas vairs nav jāmaksā, bet jāiekļauj PVN deklarācijā. Jautājums, kā pareizi aizpildīt PVN deklarāciju un kā iegrāmatot?
Atbildes (11)
Tt7
сообщений: 28217 05.01.2010 16:11
в 52 и в 61 строках сумма налога указывается, в отчётах ПВН 1 части документ - таможенная декларация.
А проводить, я думаю, аналогично тому, как проводим реверс в сделках с ЕС.
Ja eto panimajo, sto nado deklaraciju pastavit 52(53) i 61,nu tolka togda polucaetsa, sto eto nalog ninado platit, nu ja dumaju sto nada? Ili ja sto ta nepanimaju?
Не надо платить, Вы правильно поняли. Он пройдет у Вас по обоим сторонам декларации: как начисленный налог и как уплаченный предналог.
В предналог, конечно, ставите при условии, что товар используете для облагаемых сделок.
Здравствуйте коллеги!
А кто-нибудь сдавал заявление на atļauju в EDS? Не пойму как это правильно сделать!? Я зашла в EDS на "Iesniegums par atļaujas īpašā PVN režīma piemērošanai preču importa darījumos piešķiršanu vai paziņojums par saistību izpildi". И как там, просто заявление в окошке "fail" приложить формате RTF?
Kenzo, воспользуйтесь поиском, уже несколько раз обсудили тему и поделились опытом написания заявлений.
Irena 22. Kāpēc nav jāmaksa PVN ja ir atļauja īpaša PVN režīma piemērošanai. Cik man ir saprotam tas ir tikai atliks līdz laikam, kad maksā PVN par taksācijas periodu.
Неправильно понимаете, если есть PVN ja ir atļauja īpaša PVN režīma piemērošanai, то налог начисляется реверсом, если, конечно, растаможиваемый товар предусмотрен для облагаемых сделок.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture