Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
PVN pēc kases principa Uz tēmu sarakstu
113 ziņojumi
Atbildes (13)
.
.
.
68. Par šā likuma 13.4 panta piemērošanu 2010.gadā apliekamā persona Valsts ieņēmumu dienestu informē līdz 2010.gada30.jūnijam vai tad, kad iesniedz iesniegumu par reģistrāciju Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā. Šo kārtību piemēro ar nākamo 2010.gadataksācijas periodu pēc Valsts ieņēmumu dienesta informēšanas vai ar pirmo taksācijas periodu pēc reģistrācijas Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā.
Piedodiet čaiņikam, jau galva kūp visu šito studējot
113 ziņojumi
13.4 pants. Īpašā nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtība
(1) Šajā pantā noteikto nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību ir tiesības piemērot ar pievienotās vērtības nodokli apliekamajai personai, kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:
1) iepriekšējā taksācijas gadā ar nodokli apliekamo darījumu vērtība nav pārsniegusi 70 000 latu;
2) reģistrējoties Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā, taksācijas gadā neplāno par 70 000 latu lielāku darījumu apjomu.
(2) Šajā pantā noteikto nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību ir tiesības piemērot apliekamajai personai, kurai iepriekšējā taksācijas gadā ar nodokli apliekamo darījumu vērtība ir sasniegusi vai pārsniegusi 70 000 latu un kura ir lauksaimniecības produkcijas ražotājs vai lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā sabiedrība, attiecībā uz šādu lauksaimniecības produktu piegādi:
1) dzīvi dzīvnieki;
2) piens un piena pārstrādes produkti;
3) putnu olas;
4) dabīgais medus;
5) dārzeņi, sakņaugi, bumbuļaugi;
6) graudaugu produkti;
7) eļļas augu sēklas un augļi, dažādi graudi, sēklas un augļi.
(3) Šā panta pirmajā un otrajā daļā minētās apliekamās personas nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, ja šajā pantā nav noteikts citādi.
(4) Šā panta pirmajā un otrajā daļā minētajām apliekamajām personām priekšnodokli par saņemtajām precēm un pakalpojumiem šo darījumu nodrošināšanai ir tiesības atskaitīt tajā taksācijas periodā, kurā tās samaksājušas no citām apliekamajām personām saņemtajos nodokļa rēķinos norādītās nodokļa summas.
(5) Šā panta otrajā daļā minētās apliekamās personas nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, taču ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc rēķina izrakstīšanas.
7 ziņojumi
Sestā daļa stājas spēkā 01.01.2011.!!!!!! Sk. Pārejas noteikumu 67. un 68.punktu)
7 ziņojumi
------------------
13.4 pants. Īpašā nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtība
(5) Šā panta otrajā daļā minētās apliekamās personas nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, taču ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc rēķina izrakstīšanas.
199 ziņojumi
7 ziņojumi
www.likumi.lv
7 ziņojumi
52 ziņojumi
citādi man jau sāka likties, ka es viena nemāku lasīt
113 ziņojumi

Оказалось на НДС по кассовому принципу перешли с 01.01.10, по этому критерию, подав заявление:
"1) iepriekšējā taksācijas gadā ar nodokli apliekamo darījumu vērtība nav pārsniegusi 70 000 latu"
Обнаружила в долгах счета за февраль и март. Прочитав 13.4 pants у меня возник вопрос, надо ли уплатить НДС и исправить декларации, если пол года после выписки счетов прошли?, согласно:
(5) Šā panta otrajā daļā minētās apliekamās personas nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, taču ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc rēķina izrakstīšanas.
Бухгалтер, что был до меня, говорит, что при переходе на кассовый метод узнавали в СГД (на словах), что этот срок в 6 месяцев относится к:
(2) Šajā pantā noteikto nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību ir tiesības piemērot apliekamajai personai, kurai iepriekšējā taksācijas gadā ar nodokli apliekamo darījumu vērtība ir sasniegusi vai pārsniegusi 70 000 latu un kura ir lauksaimniecības produkcijas ražotājs vai lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā sabiedrība, attiecībā uz šādu lauksaimniecības produktu piegādi:
1) dzīvi dzīvnieki;
2) piens un piena pārstrādes produkti;
3) putnu olas;
4) dabīgais medus;
5) dārzeņi, sakņaugi, bumbuļaugi;
6) graudaugu produkti;
7) eļļas augu sēklas un augļi, dažādi graudi, sēklas un augļi.
Что так, как переход на кассовый метод был в соответствии с (1) частью 1), то к нам относится:
(3) Šā panta pirmajā un otrajā daļā minētās apliekamās personas nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, ja šajā pantā nav noteikts citādi.
Что то я запуталась в пантсах и частях, поясните мне про этот срок в 6 месяцев после выписки счета... может разъяснения были..
28 ziņojumi