Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
pvn dekl ceturksnī
Labdien,sakiet,ja VID ir noteicis,ka pvn atskaites jānodod reizi ceturksnī un ja kādā no ceturkšņa mēnešiem ir pvn parāds,kad šis parāds jānomaksā?paldies
Atbildes (17)
Не поняла. Долг возникает когда сдается отчет, но не раньше 20 числа следующего за сдачей отчета месяца.
Iriss,pvn deklaraciju es nodosu reizi ceturksnī,bet tas nenozīmē,ka tikai īsi pirms ceturkšņa beigām es sākšu uzskaitīt ceturkšņa mēnešu ieņēmumus un izdevumus,es jautājumā biju domājusi tā,ja piemēram tagad uzksaitot februāra ieņ un izd,man grāmatvedības reģistros par februāri sanāk pvn parāds.
Какое отношение ваши бухгалтерские регистры имеют к долгам перед бюджетом? Сдается декларация и платится налог сразу за квартал.
Paldies Iriss...īsti nesapratu PVN likuma jaunumus,tāpēc ar jautāju..Jauku jums dienu!
Вообще у меня есть фирмы, которые платят авансом, каждый месяц, в любой день, потому что платить раз в полгода- у меня такие, на полгода, им очень сложно. Просто в бюджете висит преплата, когда сдается отчет, сответственно аванс засчитывается. Вы берите, как вашему предприятию удобней и удачи вам
Tieši tā, ja gribat varat jau tagad maksāt PVN avansā:))
Vēlreiz paldies Irisai un Pikapu!nu jau tapis skaidrāk;-)
PVN (maksājamais vai priekšnodoklis) VIDā tiek uzskaitīts, tikai pamatojoties uz Jūsu deklarāciju.
Nav deklarācijas - nav PVN.
Pirmā deklarācija būs par 2010.g. 1.cet - līdz 15.04.2010
Tad aī uzskaitīs PVN VIDā.
Un ja atlikums par labu valstij - tas Jums jāsamaksā līdz 20.04.2010.
Un tā arī turpmāk - pa ceturkšņiem.
Iedomājieties, ka tagad mēnesis ir 3 mēnešus garš.
Precīzāk - taksācijas periods vienai deklarācijai bija 1 mēnesis, tagad - 3 mēneši.
Deklarācijā Jūs iekļausiet 3 mēnešu apliekamos un citus darījumus, aprēķināto PVN par 3 mēnešiem (I-III), priekšnodokli kopā par visiem 3 mēnešiem utt.
Vai tagad kļuva skaidrāks?
Спрошу здесь, чтоб новую тему не создавать.
Насколько я поняла для смены периода нужно было подать до 31 января заявление. Мы это не сделали абсолютно сознательно. Сейчас приходит письмо из ВИДа, что нам поменяли период на четверть в одностороннем порядке.Ну и какой смысл тогда в статье
9.1.5.2 Ерунда какая-то.
смысл tāds, ka jums obligāti bija pašiem tas iesniegums jāuzraksta un jāiesniedz, nevis jāgaida, kamēr VIDs izdara jūsu vietā.
Да здравствует бюрократия.
Дело все в том, что у нас раз в год бывает сделка с ЕС.В прошлом году в мае, сейчас в феврале. Не подходим мы под 9.1.2, поэтому и заявление не подавалось. Короче, созвонилась я с ВИДом, изменять они нам обратно период подачи ПВН.
Ja jums ir tikai viens darījums, tas nebūs rādījums ikmēneša deklarācijas iesniegšanai. Viens darījums gadā ir izņēmums, kas netiek ņemts vērā taksācijas perioda noteikšanai.
(1.4) Ja apliekamā persona, kurai saskaņā ar šā panta 1.1 vai 1.2 daļu taksācijas periods ir viens kalendārais ceturksnis vai puse no kalendārā gada, veic šā likuma 4.1 panta ceturtajā daļā vai 18.pantā noteiktos darījumus, kuru veikšanas vieta ir cita dalībvalsts, tai taksācijas periods ir viens kalendārais mēnesis un tas tiek saglabāts līdz taksācijas gada beigām.
Viens darījums gadā ir izņēmums, kas netiek ņemts vērā taksācijas perioda noteikšanai. Это где такое сказано?
ka jums obligāti bija pašiem tas iesniegums jāuzraksta un jāiesniedz, nevis jāgaida, kamēr VIDs izdara jūsu vietā. Очсенно я с таким вот не согласна, не надоть мне ничего подавать было, потому как обязанность у меня теперь такая, сдаваться или раз в месяц, или раз в квартал, или раз в полгода.
Только хотела скопировать 9.1,4, ТТ7 опередила
Я тоже не понимаю, почему одна сделка tas nebūs rādījums ikmēneša deklarācijas iesniegšanai это ж не необлагаемые сделки.
Pameklēšu, kaut kur VIDs man tā bija atbildējis
Ollio, в законе чётко прописано, что если появляется сделка с ЕС, то далее отчитываемся ежемесячно.
Оллио, я так понимаю, что вам надо в февральской декларации показать январь+февраль. а потом сдавать ежемесячно.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture