Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
UIN 1.5 коэф. для тех кто менял сроки баланса Uz tēmu sarakstu
UIN 1.5 коэф. для тех кто менял сроки баланса
praveljno li ja ponimaju, chto te kto pomenjal v 2009 godu otchetnij god ,soglasno punktu 88 perehodnih pravil imeet pravo ne primenjatj koef.1.5 ( naprimer dlja perioda 01.12.09-30.11.10). Lukashina v janvare tak govorila, no mozet viedoklis u VID pomenjalsja... ?
Atbildes (11)
Tak eto u VID spra6ivatj nado...
Esli 4itatj zakon, to norma primenjajetsja k ot4etam za godi, na4inaja s 2010...
Mu-maja, to estj vi schitaejte chto mozno ne primenjatj 1.5? ili mozno ne primenjatj k rashodam do.01.01.2010 ???
Pro4itajte formulirovku "Párejas noteikumi" k zakonu (K 4. statje UIN)
88. Grozījumi likuma 6.4 panta ceturtajā daļā, 6.4 panta 4.1 un 4.2 daļa, kā arī grozījumi 6.4 panta piektajā daļā piemērojami ar taksācijas periodu, kurš sākas 2010.gadā.
u menja period taksacii nachalsja s 01.12.2009. JA ponimaju, chto mogu ne primenjatj odin god ( 01.12.09-30.11.10) etot koeficient 1,5.
K sozhaleniju v pravilah perehoda ssiki na 4. statju (a takzhe 6., gde korektirovka oblagajemogo dohoda) NET.
V na4ale goda etot vopros zadavalsja VID i otvetili, 4to primenjajetsja k tem, u kotorih period takaciji - 2010 - t.k. izmenenija vstupili v silu v 2010!
Potomu, lu46e obratiesj v svoj VID. Tak budet spokojneje.
sprosila, poluchu otvet, napishu
A vot eshe interesnaja situacija, esli firma sdajet objedenennij otchet 2009-2010 ( bila otkrita v sentjabre 2009). Po idei toze samoje chto i s predidushej situacijej budet???
Labdien!
VID Rīgas nodokļu administrācija, atbilstoši savai kompetencei, ir izskatījusi Jūsu jautājumu un paskaidro sekojošo.
Pamatojoties uz likuma „Par uzņēmumu ienākuma nodokli” Pārejas noteikumu 88.punktuun ņemot vērā to, ka SIA „xx” taksācijas gads sākas 2009.gada1.decembrī, Jums ir tiesības nepiemērot koeficentu 1.5 ar saimniecisko darbību nesaistītiem izdevumiem šajā taksācijas periodā.
Nu re ar vienu šāvienu divi zaķi. Dividendes varēja bez 10% aprēķināt un koeficientu nepiemērot, bet vienalga tas man liekas stulbi tādēļ gada pārskata periodu izmainīt.Kaut kā dīvaini;-)
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture