Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
skaidras naudas ieņēmumi
Noteikumos Nr. 282 rakstīts ka var neizmantot kases aparātu, bet izrakstīt reģistrēto kvīti par pastāvīgajā darbības vietā (struktūrvienībā) sniegtajiem pakalpojumiem, ja tajā vidējie skaidrās naudas ieņēmumi mēnesī nepārsniedz sešas minimālās mēneša darba algas. Ko ir jāiekļauj šajos "skaidras naudas ieņēmumus"? Piemēram, oktobrī izrakstījam klientam rēķinu un deklarējam šos ieņēmumus oktobrī, bet viņš nolēma novembrī atnākt un samaksāt par šo rēķinu skaidrā naudā, mēs izrakstījam viņam NEreģistrēto kvītiņu, šāda veida norēķins arī skaitās "skaidras naudas ieņēmumi"? jo pēc idējas ieņēmumi mums jau bija oktobrī. Tas mūms ļoti svarīgi, jo negribam kases aparātu.
Atbildes (6)
skaidras naudas ieņēmumi jādeklarē, kad tu reāli naudu saņem.
Domāju kad kvītis neder, tikai kas paši raži laikam der , kases aparāts.
dīvaina aritmētika 180 x6 = 1080 ko tad deklarēt
Viena darījuma ietvaros savstarpējā ar vienu nodokļu maksātāju veiktā vienreizējā vai daudzkārtējā naudas līdzekļu saņemšana vai izsniegšana jādeklarē, ja, saskaitot mēneša laikā veiktās darījuma operācijas, to kopsumma pārsniedz 3000 latu
1.Skaidras naudas ieņēmumi rodas tad, kad saņem skaidru naudu, nevis izraksta pavadzīmi(novembrī)
2.Kā aprēķina vidējos skaidras naudas ieņēmumus, rakstīts 282.noteikumu70.1.3.punktā
3. Ja nelietojat kases aparātu, nav saprotams, kāpēc izrakstījāt NEreģistrētu kvīti
NEreģistrētu kvīti izrakstīju tāpēc ka konsultējoties inspektori man atbildēja ka ja ir izrakstīts rēķins pietiek ar šo parasto kvītiņu.
Skatoties, ko un kā inspektorei jautājāt.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture