Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
НДС - предналог от приобретения а/ м 20% ? Uz tēmu sarakstu
НДС - предналог от приобретения а/ м 20% ?
Добрый день. С 01.01.2011 при приобретении легковой машины на фирму,которая не занимается перевозками, такси и не автодиллер, размер предналога будет ограничен до 20%.Простите, это имеется ввиду 20% от суммы НДС , которая фигурирует в налоговом счёте ? Пас-сси-бо!
Atbildes (21)
Мне тоже не совсем понятно!
Там также отмечено, что и предналог с расходов по экплуатации машины тоже ограничен!
Это каснётся уже имеющихся машин на фирме?
А при продаже старого авто фирма себе полный налог начисляет?
Конечно! Кто бы сомневался!!! На оплату в бюджет - полная сумма, а на предналог - 20%!
Подскажите, пожалуйста, какая это статья? Я все глаза уже просмотрела, не могу найти.
papildināt ar 7.1, 7.2, 7.3 un 7.4 daļu šādā redakcijā:
„(7.1) No budžetā maksājamās nodokļa summas kā priekšnodoklis nav atskaitāmi 20 procenti no nodokļa par iegādātu, nomātu vai importētu vieglo pasažieru automašīnu, kuras sēdvietu skaits, neskaitot vadītāja vietu, nepārsniedz astoņas sēdvietas, kā arī ar šādas automašīnas uzturēšanu saistītās izmaksas, tai skaitā izmaksas par automašīnas remontu, degvielas iegādi.
(7.2) Šā panta 7.1 daļa nav attiecināma uz gadījumiem, kad:
1) apliekamā persona iegādājas, nomā vai importē vieglo pasažieru automašīnu šādu apliekamo darījumu veikšanai:
a) pasažieru pārvadājumi par atlīdzību, tai skaitā taksometru pakalpojumu sniegšana,
b) vieglo automašīnu nomas pakalpojumu sniegšana,
c) automašīnu tirdzniecība vai nomas pirkuma (līzinga) darījumi,
d) preču transporta pakalpojumu sniegšana,
e) autovadīšanas prasmes apmācība,
f) apsardzes pakalpojumu sniegšana;
2) vieglā pasažieru automašīna ir operatīvais transportlīdzeklis;
3) vieglā pasažieru automašīna tiek izmantota kā pilnvarotā automašīnu tirgotāja demonstrācijas automašīna.
(7.3) No budžetā maksājamās nodokļa summas kā priekšnodoklis nav atskaitāms nodoklis par iegādātu, nomātu vai importētu vieglo pasažieru automašīnu, kuras sēdvietu skaits, neskaitot vadītāja vietu, nepārsniedz astoņas sēdvietas, ja apliekamās personas darījumu, kurus neapliek ar nodokli saskaņā ar šā likuma 6.pantu vai darījumu, kuriem šā likuma normas nav piemērojamas, īpatsvars iepriekšējo 12 mēnešu laikā pārsniedz 50 procentu no kopējās darījumu vērtības.
(7.4) No budžetā maksājamās nodokļa summas kā priekšnodoklis nav atskaitāms nodoklis par izmaksām, kas ir saistītas ar šā panta 7.3 daļā minētās automašīnas uzturēšanu, tai skaitā izmaksām par automašīnas remontu, degvielas iegādi, ja apliekamās personas darījumu, kurus neapliek ar nodokli saskaņā ar šā likuma 6.pantu vai darījumu, kuriem šā likuma normas nav piemērojamas, īpatsvars attiecīgajā taksācijas periodā pārsniedz 50 procentu no kopējās darījumu vērtības
http://titania.saeima.lv/LIVS10/SaeimaLIVS10.nsf/0/367B09878B0A9C16C22577FC0043950B?OpenDocument
Надо дождаться официальной публикации всех изменений
ачуметь, а че тока 20 то?
ничего не поняла про бензин и ремонты....:-/
Saprotu, ka turpmāk VISIEM izdevumiem viglajām a/m PVN var likt uz priekšnodokli tikai 80%, bet 20% tad kā uzskatīt - ar saimniecisko darbību nesaistīti + vēl x1,5 koeficients pie UIN.Vaiuz UIN neņemas tie kā ar saimn.darbību nesaistīti izdevumi.;-)
+ vēl pēc 7.3. pants kad neatskaitās PVN uz priekšnodokli vispār. Atkal paliek jautājums par UIN.
С какого бодуна, если я всё езжу по хоз.нуждам и машину по совести держу возле офиса и ещё 40 лат за стоянку поэтому плачу, должна расходы списывать не полностью..... Не хочу я ставить GPS за 200 лат. по-моему плачет суд по нашему сайму....
Луиза, вот только с той разницей, что офисная стоянка бесплатная, а так один в один... и фигасе СГД в распечатках разбираться будет... оGPSимся понапрасну
Un kaut arī būtu GPS, šaubos vai likumā ir paredzēts priekšnodoklī neieskaitītās daļas kaut kādu atgriešanu.
Может у кого и бесплатная, а у меня в центре 40 лат.И ни в чём себе не отказывай.И манагеры ездят строго в рабочее время на машине.
Непонятно...
Если заплатил полные НДС, которые фирма отдает в бюджет, то как-же я должен его уменьшать (сокрытие налогов) - надо все налоги показать, которые я выплатил, а то как-же...
Олег, а как вы репрезентацию списываете или репрезентационные авто? И тут так же.
Ну раз налог на пользование авто в личных целях платите, значит и всё остальное используете в тех же целях. Первоначально предусматривалось не отчислять в предналог 50% с покупки, но не затрагивать всех остальных расходов, но вот дотумкались, что только с покупки маловато будет и решили со всех расходов по авто поудерживать, но вовремя сообразили, что со всех расходов по 50% многовато будет, самим же себе накладно, а ввиду того, что с потолка были взяты те 50%, точно так же с того же места взяли 20%.
Танюш, а если я не пользую в личных целях, какого рожна на 20 % меньше???....
Ириш, знал бы прикуп, жил бы в Сочи.....Любой ценой пополняем буджет
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture