Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN rēķins janvārī par oktobra darbiem Uz tēmu sarakstu
PVN rēķins janvārī par oktobra darbiem
Kāda būs PVN likme (21 vai 22), ja aktu par oktobra darbiem (celtniecības) paraksta ar 2011.gadajanvāri un rēķinu izrakta par šiem darbiem ar 11.01.2011 ?
Atbildes (13)
ИМХО 22% , т.к. 1) документом подтверждающим оказание услуги, является приёмо-сдаточный акт, а он подписан в январе 2011 года, значит работу приняли именно в этот период 2) счёт надо выставлять в течении 15 дней после оказания услуги.
Если надо с 21 %, то можно подписать акт 2010 годом (октябрём например) и выставить счёт в течении 15 дней с момента подписания акта.
А чего это у вас работы октября закрыты только в январе?
2) счёт надо выставлять в течении 15 дней после оказания услуги.
Kāpēc? Kas liedz savstarpēji (ar līgumu) vienojoties rēķinu izrakstīt arī vēlāk? Arī apmaksas termiņus var atrunāt tajā pašā līgumā: 1 diena , 5 , 15, 30 utt.
Cita lieta, ka jebkurš šjos laikos naudiņu par savu padarīto darbu grib saņemt pēc iespējas ārtrāk.
Tāpēc, что так в законе написано.
Никто не запрещает за октябрь и декабрем подписать.Но если заказчик хочет платить 22%,то можно и январем.
А что, закон нам теперь не указ, то налоговый счет должен быть выписан в течение 15 дней после оказания услуги?
Услуга оказана тогда,когда заказчик подпишет акт. Вот тогда и 15 дней для счета.Может быть у него много претензий и замечаний ,которые надо исправлять.
А мне показалось,что не до налога в бюджет было в последнем квартале 2010 года:-x
Vispār jau rēķinu par darbu veikšanu var izrakstīt arī pirms p/n akta sastādīšanas. Nu kaut vai nepilnā apmērā, atkarībā, kā vienojas ar pasūtītāju. Bet nu šinī gadījumā laikam būs par vēlu, jo vai tad variet uzspēt uzrakstīt PVN rēķinu ar 2010. gada decembri?
- rēķinu par darbu veikšanu var izrakstīt arī pirms p/n akta sastādīšanas
Var, tikai tad tas būs AVANSA rēķins, ko grāmato kad saņemta samaksa, bet PVN rēķinu par decembri uzrakstīt var tikai tad, ja decembrī ir arī parakstīts akts par darbu pieņemšanu un tad arī PVN jāparāda decembra deklarācijā.
Nav obligāti avanss. Var parastu rēķinu. Tur uztaisa aktu par darbu izpildi/pieņemšanu, piemēram, 80% apmērā. Šim aktam uztaisa atbilstošu rēķinu. Tikai līgumā droši vien jābūt atrunātam.
Mono1
Aktus un rēķinus raksta PĒC darbu veikšanas. Celtniecībā ir tā īpatnība, ka darbi skaitās pabeigti tad, kad ir parakstīts darbu nodošanas-pieņemšanas akts, var būt arī par katru posmu atsevišķi. Tikai tad var rakstīt rēķinu. Visi citi rēķini pirms šī akta ir avansa rēķini un kamēr nav saņemta nauda, netiek grāmatoti.
Jautājumā bija kāda PVN likme būs janvārī parakstītam aktam. - PVN 22%, neatkarīgi no tā ka darbi veikti agrāk.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture