По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Elektroniskās deklarēšanas sistēma (EDS)

Rezervēts samazinājums Uz tēmu sarakstu

Rezervēts samazinājums
Labdien!

Rezervēts samazinājums nozīmē pārmaksu, tas ir aprēķinātās nodokļa summas un atskaitāmā priekšnodokļa starpība. Tas nozīmē, ka saskaņā ar likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” 12.panta12.3 daļu, Valsts ieņēmumu dienests, veicot nodokļu administrēšanas pasākumus, 30 dienu laikā pēc tam, kad saņemta nodokļa deklarācija par taksācijas periodu, pārceļ apstiprināto pārmaksāto nodokļa summu uz nākamo taksācijas periodu līdz taksācijas gada beigām, sedzot nākamajos taksācijas periodos valsts budžetā maksājamo nodokļa summu.

Ja apliekamajai personai ir pievienotās vērtības nodokļa parāds vai citu nodokļu, nodevu vai citu valsts noteikto maksājumu parāds, Valsts ieņēmumu dienests pārmaksāto nodokļa summu pirms tās pārcelšanas uz nākamo taksācijas periodu novirza likumā "Par nodokļiem un nodevām" noteiktajā kārtībā kārtējo nodokļu maksājumu un nokavēto nodokļu maksājumu veikšanai (12.4 daļa).

Tādejādi pēc administrēšanas pasākumu veikšanas, tiks segts parāds un dzēstas kavējuma naudas.

Ar jautājumiem par pārmaksas atmaksu konkrētajā gadījumā jāgriežas VID Klientu apkalpošanas centrā.

Atbildei ir informatīvs raksturs.

Visi nodokļu normatīvie akti ir atrodami VID mājas lapā www.vid.gov.lvsadaļā Tiesību akti. VID informatīvais tālrunis 1898.

Atgādinām, ka no 2011.gada1.janvāra nodokļu maksātājiem, kuri izmanto EDS, 5 dienu pagarinājums atskaišu iesniegšanai elektroniskā veidā nav spēkā.

Ar cieņu,

VID konsultanti
Mikolis09
Mikolis09 13.02.2011 00:19
26 ziņojumi

Atbildes (5)

Etot otvet mi poluchili s VIDa ,inf.1898 nemogut datj tal.konkretnogospecialista ,a v apkalp.centre.......:-(
Mikolis09
Mikolis09 13.02.2011 00:23
26 ziņojumi
Mana pieredze rāda, ka tieši tā arī notiek. Un kur, Jūsuprāt, problēma?
Anahari
Anahari 13.02.2011 08:47
517 ziņojumi
30 dienas -beidzas un neko .VID centra .......
Mikolis09
Mikolis09 14.02.2011 15:16
26 ziņojumi
Mīļie cilvēki, man vienam klientam atsūtīja atteikumu "atzīt" pārmaksu. Ironiski, ka atteikums sākās ar teikumu, ka VID 30 dienu laikā jāizskata pārmaksa, bet tālāk sekoja teksts par to, ka viņi ir izskatījuši deklarācijas par jūliju, augustu, septembri, oktobri un nevar pārcelt uz nākamajiem periodiem sakarā ar noteiktu notikumu novembrī. Un vēstule bez problēmām sagatavota janvārī. Tātad 30 dienas, kurās bija jāizskata jūlija pārmaksa, beidzās nevis 20.septembrī, bet janvārī.

Tikai mazas lauku nodaļas mēdz izskatīt 30 dienās. Man vienam uzņēmumam arī vēl stāv 3.ceturkšņa pārmaksa, nemaz nerunājot par 4.ceturksnivai novembra un decembra deklarācijām.
Ilzex
Ilzex 14.02.2011 16:12
2681 ziņojums
Nuja precīziem jābūt tikai uzņēmējiem maksājot nodokļus>:-0
Ilma
Ilma 14.02.2011 17:55
30495 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.