Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Auto iegāde un 80% priekšnodoklis Uz tēmu sarakstu
854 ziņojumi
Atbildes (33)
SIA „Kastanis” (apliekama persona), kuras saimnieciskā darbība ir reklāmas pakalpojumu sniegšana, par Ls 9760 Ls (Ls 8000 + Ls 1760 PVN) iegādājas vieglo pasažieru automašīnu, kuras sēdvietu skaits, neskaitot vadītāja vietu, nepārsniedz astoņas sēdvietas. Automašīna tiek izmantota tikai saimnieciskās darbības veikšanai, t.i., ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo darījumu nodrošināšanai. SIA „Kastanis” valsts budžetā maksā uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokli.
Par iegādāto vieglo automašīnu SIA „Kastanis” kā priekšnodokli nav tiesības atskaitīt Ls 352 (Ls 1760 x 20% = Ls 352).
SIA „Kastanis” valsts budžetā maksā uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokli.
GPS nav
854 ziņojumi
854 ziņojumi
44.1. par operatīvajiem transportlīdzekļiem;
44.2. par vieglajiem taksometriem;
44.3. par transportlīdzekļiem, kurus izmanto kā demonstrācijas transportlīdzekļus, ja tie ir noteikti līgumā ar transportlīdzekļa ražotāju;
44.4. par transportlīdzekļiem, kuri ir īstermiņa iznomāšanai, ja šie pakalpojumi veido ne mazāk kā 90 procentus no kopējā komersanta apgrozījuma;
44.5. par transportlīdzekli, kuru komersants izmanto tikai un vienīgi savas saimnieciskās darbības vajadzībām (7.attēls).
Ja nodokli nemaksā gadījumos, kas minēti metodiskā materiāla 44.3., 44.4. un 44.5.punktā, komersants deklarē savā īpašumā vai turējumā esošu transportlīdzekļa atbilstību atbrīvojumam no nodokļa Ceļu satiksmes drošības direkcijas uzturētajā transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā, izmantojot Ceļu satiksmes drošības direkcijas nodrošinātos e-pakalpojumus.
s
854 ziņojumi
Vai tas nozīmē, ka par iepriekšējos gados iegādātu vieglo automašīnu degvielu un remontu var atskaitīt pilnā apmērā?
Saprotu jautājuma muļķīgumu, bet galvenais grāmatvedis tā izsecināja pēc pēdējās "Bilances" izlasīšanas...
Kā jūs domājat, kolēģi?
447 ziņojumi
А чего спорить то? 20% нельзя отчислять в предналог за узтурешану ВСЕХ машин, которые бегают в собственности или аренде фирмы после 01.01.2011. Соберётесь прикупить в 2011 годе ещё одну машинку и если она будет с ПВН, то с этого ПВН те же 20% нельзя будет отчислить в предналог.
447 ziņojumi
71.. vieglo autom. remonta izdevumi
71.. vieglo autom. degvielas izdev.
71.. vieglo autom. degvielas izdevumu 20% neatskaitāmais pvn
71.. kravas furgona ekspluatācijas un degvielas izdevumi (PVN var 100% atskaitīt)
447 ziņojumi
71.. vieglo autom. degvielas izdev.
71.. vieglo autom. degvielas izdevumu 20% neatskaitāmais pvn
lieku vienā kontā kāpēc dalīt? T.i. 20% neatskaitāmo nodokli lieku pie vieglo a/m degvielu izdevumiem.
447 ziņojumi
108 ziņojumi
1022 ziņojumi
nu nezinu, nezinu...
447 ziņojumi
Прочитайте же наконец 7-прим часть 10 статьи, чем столько времени воду в ступе толочь