Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
pvn nekust.īpašuma pārdošana Uz tēmu sarakstu
Atbildes (9)
a) jaunuzcelta ēka vai būve (arī tajā iemontētās stacionārās iekārtas), ja to pēc pieņemšanas ekspluatācijā neizmanto,
b) jaunuzcelta ēka vai būve (arī tajā iemontētās stacionārās iekārtas), ja to izmanto un pārdod gada laikā pēc pieņemšanas ekspluatācijā,
c) ēka vai būve, ja to pēc renovācijas, rekonstrukcijas vai restaurācijas darbu pabeigšanas neizmanto,
d) ēka vai būve, ja to pēc renovācijas, rekonstrukcijas vai restaurācijas darbu pabeigšanas izmanto un pārdod gada laikā pēc pieņemšanas ekspluatācijā,
e) nepabeigtās celtniecības objekts — ēka vai būve, ja tā nav nodota ekspluatācijā,
f) ēka vai būve, ja tai veic renovāciju, rekonstrukciju vai restaurāciju, bet tā vēl nav nodota ekspluatācijā;
Если это не ваш случай, то продаёте как необлагаемое, статья 6 , 1 часть, 26 пункт, если ваш - то 22%
(17) Ja ēkas vai būves tiek pārdotas viena gada laikā pēc renovācijas, rekonstrukcijas vai restaurācijas darbu pieņemšanas, ar nodokli ir apliekama starpība starp ēkas vai būves pārdošanas vērtību un šīs ēkas vai būves vērtību pirms renovācijas, rekonstrukcijas vai restaurācijas darbu uzsākšanas.
Фирма купила в 2006 году у физ лица землю и постройки на ней, естественно без НДС. Планируется в 2011 ее продать уже юридическому лицу.. Правильно ли мыслю, что об НДС здесь речи не идет, только лишь потому, что мы не списывали никакой ндс и пересчитывать пропорцию (10 лет) не из чего? Или же руководствоваться тем, что это не первая продажа и НДС не облагается? спасибо
Предналог по этим работам конечно был отчислен...
Тогда руководствоваться ст.6 (23)?