Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
ПНН продажа офиса физ.лицом после сдачи ее как плательщик фикс.налога Uz tēmu sarakstu
ПНН продажа офиса физ.лицом после сдачи ее как плательщик фикс.налога
Физ.лицу принадлежит офис 5 лет. Год назад это лицо стало его сдавать ( зарегестрирован как плательщик фиксированного налога). При продаже офиса в 2011 году надо будет с разницы ( продажная минус покупная) заплатить 25% IIN??
Atbildes (10)
Bet ko darīja ar to ofisu atlikušos 4 gadus kamēr ofisu neizīrēja? Izmantoja saimnieciskajai darbībāi? Nolietojumu uzskaitīja , ņēma vērā pie izdevumiem?
4 gados ofis neizmantots. nolietojums nekads nerekinats. Stav bez remonta. Bet pedeja gada VIDa fiz. persona registreta ka fikseta nod. maksatajs un sanem nomas maksu
физ. лицо продаёт недв. имущество - 15% с прироста капитала
и поскока "nolietojums nekads nerekinats", то ничего не возвращается ибо (амортизация) не списана с арендных платежей в расходы
25, как это не прискорбно
....no ieņēmumu - izdevumu starpības, bet var paskatīties par NĪ, kādi tur ir varbut atvieglojumi;-)
mne sejchas odin konsuljtant skazal, chto 25 budet esli bi fiz. lico zanimalosj kuplej prodazej kvartir kak hozjajstvennoj dejateljnostju.. ( 2-3 prodazi v god). A tak , esli odnu nedvizimostj prodali kotoraja arendovalasj, to budet 15%.. Chto vi po etomu povodu dumajete?
что консультант некомпетентный, здесь совсем другая сказка
to estj poluchajetsja, chto esli fiz. lico sdajet daze kvartiru v arendu, ili ofis, v statuse samozanjatogo ( fiks.nodmaks-js, libo kak prosto pashnodarbinata, libo MUN ), v ljubom sluchaje pri prodaze takoj nedvizimosti budet 25% IIN...?
ну, я так думаю
a mne kazetsja esli perekvalificirovatj do prodazi eti nedvizimostj, to budet 15%. MK 899. : 48. Piemērojot likuma 9.pantapirmās daļas 33.punktu vērtē, vai nekustamais īpašums nav izmantots saimnieciskajā darbībā. Ja minētais nekustamais īpašums ticis izmantots saimnieciskajā darbībā, apliekamo ienākumu nosaka saskaņā ar likuma 11.6 panta otro daļu. Ja likuma 9.pantapirmās daļas 33.punktakritērijiem atbilstošs nekustamais īpašums ticis izmantots saimnieciskajā darbībā un tiek atsavināts 60 mēnešu laikā no pamatlīdzekļa pārkvalificēšanas, fiziskās personas apliekamo ienākumu palielina par visos iepriekšējos taksācijas periodos, kuros nekustamais īpašums izmantots saimnieciskajā darbībā, norakstīto nolietojumu (likuma 9.pantapirmās daļas 33.punktapiemērošanas piemērs - šo noteikumu 2.pielikumā). Apliekamā ienākuma summai piemēro 15 % likmi.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture