Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
путевка или акт? Uz tēmu sarakstu
Atbildes (8)
Tad jau firmām visiem darbiniekiem jāmaksā transporta izdevumu lai tiktu uz darbuLOL
dokumentu (ceļazīmju vai maršruta lapu) noformēšanas kārtību;
tādu degvielas iegādi apliecinošo dokumentu uzskaites kārtību, kas ļauj tos identificēt ar konkrēto transportlīdzekli;
faktiski patērētā degvielas daudzuma un vērtības dokumentēšanas kārtību.
dokumentu noformēšanas un uzskaites reģistru noformēšanas kārtību par faktiski nobrauktajiem km un degvielas patēriņu saskaņā ar MK 04.07.2006. noteikumu Nr.556 48.punktā noteikto normatīvu;
kārtību, kādā tiek aprēķināta un grāmatvedības reģistros uzrādīta starpība starp degvielas vērtību normu un mēnesī faktiski patērētās degvielas vērtību.
Saskaņā ar likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 8. panta 2.3 daļu panta otrajā un 2.1 daļā minētais ienākums (darba alga, prēmijas, vienreizēja un sistemātiska atlīdzība un citi ienākumi) ietver arī darbiniekam, īpašniekam, kapitālsabiedrības valdes loceklim vai padomes loceklim, personai, kas pilda pienākumus vēlētā amatā, kā arī šo personu ģimenes locekļiem doto labumu no darba devējam piederoša vai tā rīcībā esoša vieglā pasažieru automobiļa izmantošanas tādiem uzdevumiem vai vajadzībām, kas nav saistītas ar darba vai dienesta pienākumu vai darba devēja saimnieciskās darbības veikšanu, ja labuma gūšanas mēnesī par vieglo pasažieru automobili nemaksā uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokli.
(Likuma 5.pantaseptītā daļa
Nomaksājot "auto" nodokli, ir tiesības atskaitīt priekšnodokli 80% apmērā no a/tr izmaksām.
Savukārt maršruta lapas un ceļazīmes pierāda, ka degvielas izmaksas drīkst norakstīt izmaksās, nevis atjaunot UIN dekl ar coef 1,5.