Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Начало деятельности ООО
Доброго всем времени!
Помогите, пожалуйста, какие приказы и инструкции должны быть сразу же? Нам только 3 дня. Уже была в архиве, номенклатуру осталось там утвердить. Инструкции некоторые уже есть. Что-то еще надо подстраивать под себя. Интересуют именно приказы - Nr.1, 2 и т.д. Что утверждать, назначать, принимать, и нужен ли приказ вообще о начале деятельности?
Atbildes (106)
С Днём рождения! Если хотите работать сам себе бухгалтер, то идите под стульчик в личном кабинете и попаситесь в поиске. Если хотите иметь меньше головной боли, то ищите профи, который все эти проблемы решит
Cпасибо и за поздравление, и за совет. Только на профи нужен будет договор и мой приказ или есть такие профи, кто начнет все с нуля?
А в архив-то зачем ходили? есть такие профи, кто начнет все с нуля
Izskatās bēdīga situācija!:-/
что такое "номенклатуру осталось там утвердить" ? интерееесно
Возьмите на работу бухгалтера и не изобретайте велосипед, и тем более то что вообще не нужно
Спасибо, я с радостью читаю все мнения и посещаю разные форумы, и иногда кажется, что бухгалтера (да и не только они) делают кучу им ненужной работы. Что такое "номенклатуру осталось утвердить"? Просто начинать работать, не зная, что должно быть и как хранить документы - не совсем хорошо. А номенклатура уже сдана, можно папки заводить, красивые. :-). Придется еще и секретаря искать.
Замечательно, что появляются ответственные руководители. Почитайте Закон о бухгалтерском учете и Правила ведения бухгалтерского учета,а правила хранения документов и остальное, по составленной для вашей фирмы методике учета.
Спасибо, Makbet! Методика делопроизводства с учетом последних MK noteikumi 916 практически готова. Сейчас разбираюcь c правилами ведения бухучета. Это тоже длиннющая инструкция. Буду весьма благодарна, если скажете, какие журналы должны быть только типографские, а какие можно держать в электроннoм виде.
Nekādu elektroniku!
Kancelejas preču veikalā jāsapērk visi žurnāli, kādus tajā pārdod.
Tad jāiet vēl vismaz uz 3 - 4 kancelejas veikaliem, un jānopērk viss tas, kā nebija iepriekšējos veikalos - žurnāli, orderi, grāmatas, veidlapas - viss, viss.
Tas aizņems krietnu laika sprīdi, jo veikalos preču sortiments visu laiku mainās.
Tad, kā jau pareizi atzīmējāt, jāapmkelē visi iespējamie forumi, tajā skaitā
www.gribu.lvŠajā forumā ir ļoti daudz noderīga materiāla uzņēmējdarbības uzsākšanai.
Tikai nedomājiet meklēt un pieņemt darbā grāmatvedi, kā te daži augstāk iesaka.
Grāmatvedis Jums radīs tikai liekas galvassāpes - rēķinās nodokļus, liks tos maksāt, mūždien piekasīsies pie visiem čekiem un pie pārskaitījumiem, prasīs atskaitīties par naudu, kas ar karti no bankomāta izņemta (no uzņēmuma konta). Un vēl beigās prasīs naudu par savu darbu, un ne mazu naudu!
Galveno uzrakstīju, tālāk - pēc apstākļiem un - kā attīstās situācija.
Labdien un paldies Jums, Aivars007! Man ir stingrs viedoklis, ka par visu uzņēmumā atbild vadītājs. Protams, viņam grūti perfekti zināt visu un uzreiz, bet labi orientēties visos saimnieciskās darbības jautājumos noteikti vajag. Diemžēl, katram vadītājam ir daudz darba ar visādiem papīriem. Profi grūti atrast, jo visi īsti profi jau ir ar labu darbu un saistīties ar mazām firmām viņiem nav jēgas un vajadzības. Tikai saits nedaudz dīvains???
Интересно, а чем же будет заниматься новорожденная при таких приготовлениях?
Profi grūti atrast, jo visi īsti profi jau ir ar labu darbu un saistīties ar mazām firmām viņiem nav jēgas un vajadzības
а вот это довольно спорное высказывание:-)
Izmetiet tikai makšķeri, un tepat pieteiksies desmitiem profu.
Просто начинать работать, не зная, что должно быть и как хранить документы - не совсем хорошо. А номенклатура уже сдана, можно папки заводить, красивые. . Придется еще и секретаря искать.
Не сдавали бы номенклатуру, не пришлось бы искать секретаря
Достаточно было найти хорошего бухгалтера. Столько лишней работы сделали
Albīna, es domāju - viņš ņems mani, jo es varu rakt, varu arī nerakt.
Un strādniekam jau parasti arī mazāk jāmaksā.
Papīru gan man nekādu nav - tikai elektriskā gana sertifikāts un tamborēšanas kursi.
Tamborēt es māku, uh, kā māku.
tikai elektriskā gana sertifikāts un tamborēšanas kursi
А сертификат секретаря? А то не справитесь с номенклатурой
Pie tā sertifikāta es domāju vēl piestrādāt - man vēl ir izaugsmes iespējas. Tas man būs jauns izaicinājums.
Я так и не поняла,зачем ходили в архив и какую номенклатуру подали на утверждение?
Может это и мне необходимо?:-/
чет не верится в реальность происходящего, ну не бывает так
про номенклатура все же можно поподробней? (приготовилась записывать)
З.Ы. надо еще архивариуса завести
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture